Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zostań Szachmistrzem

Temat projektu: Zostań szkolnym SZACHMISTRZEM.

Cel projektu:

  • Przekazanie szachowej pasji i uwrażliwienie na piękno gry.
  • Wspieranie rozwoju analitycznego myślenia oraz zwiększenie cierpliwości, wytrwałości
    i koncentracji uwagi.
  • Ćwiczenie pamięci oraz umiejętności analitycznego myślenia.
  • Wdrażanie do samodzielnej pracy i zdobywania wiedzy szachowej.
  • Wspieranie rozwoju twórczości, intuicji i umiejętności podejmowania decyzji.
  • Wspieranie wychowania zgodnego z normami społecznymi.
  • W miarę możliwości wspieranie uczniów w zdobywaniu kategorii szachowych przez najbardziej zainteresowane dzieci.
  • Rozwijanie inteligencji: interpersonalnej, matematyczno-logicznej, kinestetycznej i wizualno przestrzennej.
  • Wzbudzanie potrzeby przestrzegania zasad fair play podczas gry.
  • Rozwijanie zainteresowania szachami jako dziedziną sportową. 

Czas realizacji: wrzesień 2022- czerwiec 2024.

Rodzaj projektu: edukacyjny – lokalny w środowisku szkolnym. Zaprezentowanie efektów poprzez różnorodne działnia realizowane w szkole.

Realizatorzy nauczyciele: Anna Janik, Paweł Sofiński.

Realizatorzy uczniowie: uczniowie z klas V-VIII.

REALIZACJE:

1. Lekcje szachowe online z komputerem przeprowadzone przez nauczycieli informatyki.

2. Międzyklasowe rozgrywki szachowe dla klas V-VIII.

Regulamin:

  1. Gra międzyklasowa w szachy jest grą zespołową.
  2. Każda klasa gra z każdą w poziomie klas V-VIII.
  3. Klasa wybiera swojego reprezentanta, który bierze udział w grze. W każdej rozgrywce klasowej może być ktoś inny.
  4. Gra będzie prowadzona na jednej z długich przerw na II piętrze. Grające ze sobą klasy zostaną o tym poinformowane.
  5. Przedstawiciele klas losują kolor biały lub czarny.
  6. Rozpoczyna uczeń figurami białymi.
  7. Każda wygrana klasy to 1 punkt w tabeli.
  8. Rozgrywki będą prowadzone przez cały rok szkolny.
  9. Klasa, która zdobędzie najwięcej punktów w tabeli na koniec roku zostaje nagrodzona.
  10. Reprezentanci klas, którzy otrzymali najwięcej punktów dla klasy otrzymają dyplomy i indywidualne nagrody.
  11. Wszystkie rozegrane partie szachowe są zapisywane w szachowej kronice.

3. Na II piętrze powstał kącik szachowy, gdzie każdy może zagrać z każdym.

      

     

  

Jak widać, szachy w naszej szkole stały się bardzo popularne:)

4. Klasy szóste wykonały instrukcje multimedialne w programie Power Point 'Poznaj figury szachowe i sposób poruszania".